Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Mikor mit?

2013.01.19

Ez egy nagyon fontos kérdés. Bár korábban elhangzott, hogy minden étkezés álljon fehérjéből, szénhidrátból és esetleg zsírból, de mégis vannak trükkök, amiket használva könnyebben jöhet az eredmény. A közhiedelemmel ellentétben, diétában is KELL ENNI 6 UTÁN! Ezt hogy nem szabad 6 után enni valami nyomorult dagadt idióta találta ki, akit le kellett volna dobni Taigetoszról mikor még beszélni se tudott. Viszont a napi 4-5 étkezést meg lehet úgy oldani, hogy az első 3-4 étkezés tartalmazzon fehérjét, szénhidrátot és zsírt, míg az utolsó 1-2 kaja már csak fehérje esetlegesen zöldséggel. Reggeli alkalmával viszonylag sok szénhidrátot is ehetünk, de azért nyílván ésszel. Azt hogy miért nem írom le, mert megígértem, hogy érthetően írok majd. A reggeli után próbáljunk meg minimum 3-4 óránként étkezni, amik teljes értékű mindent tartalmazó ételek legyenek. A mennyiségük nyilván nem sok. Ha jól laktunk az azt jelenti, hogy sokat ettünk mivel a következő kaja 3 óra múlva megint jön. Főleg aki nem sportol aktívan az ne egye magát túl, mert bár mondjuk, helyes alapanyagokból étkezik, mégis ha túl sokat visz be ezekből, akkor az csökkenti a diéta hatékonyságát. Szóval igaz a mondás hogy "jóból is megárt a sok". A konkrét mennyiségeket egy másik menüpont alatt fogom leírni és esetleg példákkal is illusztrálni.

Egy teljesen jóképű kaja ami a nap folyamán jöhet.

 

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.